Ο βενζινοκινητήρας του Golf 1.5 TSI EVO ACT 130PS BlueMotion ακόμη πιο οικονομικός

Ο βενζινοκινητήρας του Golf 1.5 TSI EVO ACT 130PS BlueMotion ακόμη πιο οικονομικός

Ακόμη πιο οικονομικός έχει γίνει ο βενζινοκινητήρας του Golf 1.5 TSI EVO ACT 130PS BlueMotion, καθώς κατάφερε να μειώσει ακόμη περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Η μικτή κατανάλωση έφθασε μόλις στα 4,8 λίτρα/100χλμ, όταν η κατανάλωση για τον κύκλο NEDC εκτός πόλης, μειώνεται στα 4 λίτρα/100χλμ.

Η Volkswagen έκανε εφικτή αυτήν την τεχνολογία υιοθετώντας το νέο κύκλο καύσης TSI Miller και με χρήση hi-tech υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας. Ιδανικά, ο τετρακύλινδρος κινητήρας έχει καλύτερη απόδοση όταν λειτουργεί στην περιοχή μερικού φορτίου του.

Όποτε λοιπόν είναι εφικτό, ο κινητήρας απενεργοποιεί τους δύο εσωτερικούς κυλίνδρους. Αυτό γίνεται κάθε φορά που οι απαιτήσεις ισχύος είναι χαμηλές, για την περιοχή από τις 1.400 έως τις 4.000 σ.α.λ. και ταχύτητες μέχρι τα 130 χλμ./ώρα. Η αλλαγή από την τετρακύλινδρη στη δικύλινδρη λειτουργία είναι ανεπαίσθητη και γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό μόνο από την ένδειξη «2κύλινδρη λειτουργία» στον πίνακα οργάνων. Η Volkswagen είναι πλέον ο πρώτος κατασκευαστής που χρησιμοποιεί τέτοια τεχνολογία σε ευρείας χρήσης κινητήρα βενζίνης.

Στο άμεσο μέλλον η Volkswagen θα λανσάρει στην παγκόσμια αγορά και άλλα μοντέλα που θα χρησιμοποιούν τον κινητήρα 1.5 TSI EVO ACT BlueMotion ενώ αντίστοιχα θα παρουσιαστούν και άλλες παραλλαγές του ίδιου κινητήρα.

Σχετικά Videos

Powered by TUODY Software