Πρώτη δοκιμή του νέου Honda CR-V 1.5 i-VTEC Turbo στην Ελλάδα

Πρώτη δοκιμή του νέου Honda CR-V 1.5 i-VTEC Turbo στην Ελλάδα

Στη πανέμορφη Βυτίνα, με το ιδιαίτερο ανάγλυφο και την πλούσια βλάστηση, πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του νέου Honda CR-V 1.5 i-VTEC Turbo. Το ιαπωνικό αυτοκίνητο ανήκει στη κατηγορία των μεγάλων SUV και έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην αύξηση του μεριδίου που κατέχει η μάρκα στη διεθνή αγορά.

Από το 1995 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά, έχει διακριθεί στο στίβο των πωλήσεων. Τώρα η νέα γενιά προσφέρει μία σειρά προηγμένων τεχνολογιών, ανώτερη ποιότητα και μεγαλύτερους χώρους.

Η διαμόρφωση του αμαξώματος του νέου Honda CR-V, επηρεάστηκε από την καινοτομική αεροδυναμική μελέτη που πραγματοποίησε η ιαπωνική μάρκα. Ειδικότερα, εξελίχθηκε αξιοποιώντας την υπολογιστική ρευστοδυναμική, την δοκιμή μοντέλου υπό κλίμακα σε αεροδυναμική σήραγγα και της πρώτης δοκιμής σε σήραγγα αεροδυναμικής πλήρους κλίμακας της Honda που ενσωματώνει και κυλιόμενο ιμάντα. Στόχος των μελετητών είναι να μειώσουν την ροή του αέρα και την αντίσταση του αυτοκινήτου όταν κινείται σε υψηλές ταχύτητες.

Αεραγωγοί μπροστά, κάτω από το χρωμιωμένο έμβλημα Honda στο ρύγχος φέρουν το σύστημα Active Shutter Grille για βελτίωση της κατανάλωσης. Το σύστημα είναι προγραμματισμένο να κρατά τις γρίλιες κλειστές όσο γίνεται περισσότερο, ακόμα και κατά την οδήγηση στην πόλη, για βελτιωμένες αεροδυναμικές επιδόσεις.

Ωστόσο, όταν χρειαστεί, το σύστημα ενεργοποιεί ένα ηλεκτρονικό μοτέρ για να ανοίγει τις γρίλιες όσο είναι απαραίτητο, επιτρέποντας την είσοδο της ροής αέρα στο χώρο του κινητήρα. Ένας κεντρικός επεξεργαστής παρακολουθεί σημαντικές παραμέτρους θερμοκρασίας για το ψυκτικό του κινητήρα, τη βαλβολίνη του κιβωτίου και τις απαιτήσεις του A/C, για να προσδιορίζει την ιδανική θέση για τις γρίλιες.

Ένα ακόμη νέο στοιχείο είναι η αναβάθμιση του εσωτερικού χώρου. Η χρήση οριζόντιας αισθητικής στον πίνακα οργάνων προάγει την αίσθηση ευρυχωρίας στη καμπίνα. Επιλέχθηκαν υλικά υψηλής ποιότητας που συνήθως χρησιμοποιούνται σε πολυτελή μοντέλα. Αυξήθηκε ο χώρος για τα πόδια των εμπρός επιβατών μετά την αλλαγή της σύνθεσης του ταμπλό. Πλέον τα κάτω τμήματα του ταμπλό έχουν μεταφερθεί ψηλότερα.

Διαθέτει μία κεντρική οθόνη αφής, πλέον της διεπαφής Driver Information Interface (DII) 7 ιντσών που είναι ορατή μέσα από το τιμόνι. Η διάταξη των χειριστηρίων έχει επίσης απλουστευτεί με ένα απλό πίνακα για τη διαχείριση του A/C να βρίσκεται κάτω από την οθόνη αφής.

Το λογισμικό δεύτερης γενιάς του Honda Connect στο νέο CR-V προσφέρει αναβαθμισμένη, διαισθητική λειτουργία και πλήρη ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto. Ο οδηγός μπορεί να λαμβάνει οδηγίες, να τηλεφωνεί, να στέλνει και να λαμβάνει μηνύματα και να ακούει μουσική από την οθόνη αφής ή μέσω φωνητικού ελέγχου χρησιμοποιώντας εντολές Siri της Apple.

Το νέο CR-V αξιοποιεί τις ικανότητες του νέου βενζινοκινητήρα 1.5-L VTEC TURBO της Honda που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Civic. Αποδίδει ισχύ 193 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. όταν συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο CVT. Η μέγιστη ροπή είναι 22,6 χλγμ. μεταξύ 2.000 και 5.000 σ.α.λ. Εκπομπές CO2 158 γραμ./χλμ. Η κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο NEDC είναι 6,8 λίτρα/100χλμ. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,3" και τελική ταχύτητα 211 χλμ./ώρα.

Για την πρώτη δοκιμή στην Ελλάδα, επιλέχθηκε η τετρακίνητη έκδοση με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων. Όπως διαπιστώθηκε στη πρώτη δοκιμή που έγινε στη διαδρομή προς την Βυτίνα, το ιαπωνικό SUV είναι σημαντικά βελτιωμένο σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Ειδικότερα, το μεγάλων διαστάσεων όχημα ελεύθερου χρόνου είναι πιο στιβαρό στο δρόμο απο το προηγούμενο μοντέλο και προσφέρει καλύτερη οδική συμπεριφορά.

Το σύστημα διεύθυνσης έχει καλές ρυθμίσεις και παρουσιάστηκαν κενά στη λειτουργία του. Οι αναρτήσεις απορροφούν τις ανωμαλίες του δρόμου και κρατάνε το αυτοκίνητο στη πορεία που έχει καθορίσει ο οδηγός. Ο κινητήρας έχει υψηλή απόδοση και αποδίδει από χαμηλά. Η ενέργεια που παράγει είναι αρκετή για να κινήσει το αυτοκίνητο με απαγορευτικές ταχύτητες. Ο θόρυβος του κινητήρα παραμένει σε χαμηλά επίπεδα στο μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας του. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων είναι βελτιωμένο και σε μεγάλο βαθμό έχει απαλλαγεί από τις αδυναμίες που έχουν αυτές οι διατάξεις.

Ειδικότερα, παράγει μικρότερη ποσότητα θορύβου και στην εκκίνηση του αυτοκινήτου διαχειρίζεται με πιτυρίδα την ισχύ του κινητήρα. Στο off road περιορισμένης δυσκολίας στη περιοχή της Κανδύλας, το ιαπωνικό αυτοκίνητο κινήθηκε με χαρακτηριστική ευκολία και δεν επηρεάστηκε από τις ιδιομορφίες του χωματόδρομου. Η τιμή του Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo AWD CVT καθορίστηκε στα 38.550 ευρώ. Η γκάμα ξεκινά από τα 33.650 ευρώ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχετικά Videos

Powered by TUODY Software