Στροφή στην αγορά αυτοκινήτων πόλης τον Σεπτέμβριο

Στροφή στην αγορά αυτοκινήτων πόλης τον Σεπτέμβριο

Μπορεί τα τελευταία χρόνια οι οδηγοί να στρέφονται στην αγορά των SUV γυρνώντας παράλληλα την πλάτη στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, εντούτοις τον προηγούμενο μήνα οι πωλήσεις των αυτοκινήτων στην Ελλάδα έδειξαν ότι οι Έλληνες αγοράζουν παραδοσιακά αυτοκίνητα πόλης. Το βασικό κριτήριο που θέτουν είναι η αξιοπιστία, η ασφάλεια, οι ευρύχωροι χώροι, η χαμηλή κατανάλωση και το θεωρητικά χαμηλό ποσό κτήσης.

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι για άλλη μια φορά παραμένει στην κορυφή των πωλήσεων το Toyota Yaris που είχε 353 συνολικές πωλήσεις τον Σεπτέμβριο. Από τον πίνακα των περισσότερων πωλήσεων ακολουθεί η Peugeot 208 με 247 μονάδες το Opel Corsa με 233 πωλήσεις και το Citroen C3 με 204 μονάδες.

Τα ίδια χαρακτηριστικά υπάρχουν επίσης και για τα Fiat Panda (134 πωλήσεις), Ford Fiesta (129 πωλήσεις), Renault Clio (129 πωλήσεις), VW Polo (124 πωλήσεις) και Hyundai i10 (79 πωλήσεις). Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι ότι από τη λίστα των μεγαλύτερων σε όγκο πωλήσεων απουσιάζει κάποιο μοντέλο που έκανε πρόσφατα την εμφάνισή του, στέλνοντας το μήνυμα ότι όλα τα νέα μοντέλα θέλουν τον χρόνο τους για να μπουν στις συνειδήσεων των Ελλήνων οδηγών.

Αναλύοντας τις πωλήσεις διακρίνουμε την επιθυμία των οδηγών να επιλέγουν αυτοκίνητα για γρήγορες μετακινήσεις, ευελιξία στην κίνηση των πόλεων και πρακτικότητα στην καθημερινότητα. Α

πό την άλλη στο χώρο των SUV πολύ καλή πορεία πραγματοποιεί η BMW X1 όπου πουλήθηκαν τον Σεπτέμβριο 84 αυτοκίνητα, ενώ δυναμικά στην αγορά δείχνει να έχει μπει η Jeep με το Compass όπου πούλησε 39 οχήματα. Σταθερή αξία αποδεικνύεται για άλλη μια φορά η Nissan με το Qashqai όπου πούλησε 80 μονάδες. Η Audi με το Q2 (23 μονάδες) και το Volvo με το XC40 (55 μονάδες) δείχνει ότι υπάρχει μεγάλο ποσοστό ατόμων που επιδιώκει και επιθυμεί την ανώτερη κατηγορία.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχετικά Videos

Powered by TUODY Software