Test drive: Το T-Cross ξεχωρίζει στην γκάμα της VW- Ένα πολύπλευρο όχημα

Test drive: Το T-Cross ξεχωρίζει στην γκάμα της VW- Ένα πολύπλευρο όχημα

Με σύγχρονη εμφάνιση και με όλα τα στοιχεία ενός SUV το T-Cross ξεχωρίζει στην γκάμα της VW και μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα πολύπλευρο όχημα.

Απευθύνεται σε ανθρώπους που δεν τους αρέσουν οι περιορισμοί και θέλουν να παίρνουν συνεχώς το κάτι παραπάνω.

Με μήκος λίγο πάνω από τα 4 μέτρα (4,11 μ.), αλλά και με πολλά στοιχεία από το Tiguan, το μοντέλο προσεγγίζει όλους όσοι θέλουν ένα θεωρητικά μικρό όχημα ελεύθερου χρόνου με μεγάλους χώρους και πολλές δυνατότητες. Οδηγήσαμε το T-Cross για μία εβδομάδα, διανύσαμε πάνω από 700 χιλιόμετρα και βγάλαμε ασφαλή συμπεράσματα για αυτά που μπορεί να προσφέρει.

Μας εντυπωσίασαν οι διαστάσεις του μοντέλου, η ευρυχωρία, η άνεση και η ποιότητα της καμπίνας. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι 347 λίτρα, αλλά θα θέλαμε να ήταν λίγο παραπάνω για να μπορεί να καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας. Όταν τα πίσω καθίσματα πέσουν ο αποθηκευτικός χώρος αγγίζει τα 1.243 λίτρα.

Το T-Cross διαθέτει ψηφιακό ταμπλό που περιλαμβάνει μιας νέας γενιάς οθόνη αφής 8 ιντσών. Η θέση που κατέχει, είναι στο κέντρο προσφέρει οπτική σε όλους τους επιβάτες. Πολύ όμορφο είναι και το μικρό ταμπλό πίσω από το τιμόνι, όπου ο οδηγός παίρνει άμεση πληροφόρηση για την κατάσταση του αυτοκινήτου κάθε στιγμή. Τα χειριστήρια είναι διαισθητικά, ενώ μια ασύρματη θέση φόρτισης εξασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία των smartphones.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν εξοπλισμένο με τον γνωστό τρικύλινδρο ενός λίτρου TSi κινητήρα με τους 95 ίππους. Το πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων κάνει άριστα τη δουλειά του και έχει καλή κλιμάκωση. Όμως στην πράξη αποδείχθηκε ότι θα θέλαμε λίγους ίππους περισσότερους, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί αμεσότερα στις προθέσεις του οδηγού.

Οι επιδόσεις του είναι μέτριες, καθώς το T-Cross θέλει 11,5 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από την στάση μέχρι και τα πρώτα 100χλμ/ώρα, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας είναι ελαστικός από τις χαμηλές στροφές. Η κατανάλωση καυσίμου σε μικτή χρήση κυμάνθηκε σε χαμηλά επίπεδα και εντοπίστηκε ελάχιστα κάτω από τα 7 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Η κίνηση στο T-Cross μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς, καθώς δεν υπάρχει καθόλου τετρακίνητη έκδοση.

Η ανυπαρξία τετρακίνησης καθιστά το μοντέλο επί της ουσίας ως αυτοκίνητο εντός δρόμου, χωρίς -όμως- να στερείται βασικών επιλογών σε εκτός δρόμου περιβάλλον. Μάλιστα το ύψος από το έδαφος το κάνει υποδειγματικό στη κίνηση σε δρόμο με πολλά εμπόδια.

Το ταξίδι που πραγματοποιήσαμε και που δεν ξεπερνούσε τις 2,5 ώρες ήταν ευχάριστο και ξεκούραστο, ενώ οι επιβάτες καθ’ όλη τη διάρκειά του είχαν στη διάθεσή τους χώρο, πολυτέλεια και ευχάριστο περιβάλλον. Μας άρεσαν οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, η υψηλή θέση οδήγησης τόσο του οδηγού όσο και των επιβατών και η καλή περιμετρική ορατότητα.

Η ανάρτηση στο δρόμο κάνει καλά τη δουλειά της, αν και ήταν σφικτή. Στις στροφές το μοντέλο υπακούει τις εντολές του οδηγού, ο οποίος νιώθει απόλυτη σιγουριά, με τα φρένα να κάνουν καλά τη δουλειά τους όταν κληθούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Πολύ καλή αίσθηση είχε το τιμόνι που ήταν ελαφρύ και ξεκούραστο, ξεκουράζοντας τον οδηγό στη κίνησή του μέσα στην πόλη.

Το μοντέλο που οδηγήσαμε είχε όλα τα τεχνολογικά καλούδια, όπως δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, υπολογιστή ταξιδιού, ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη 8 ιντσών, μεταβλητό πίσω κάθισμα, ρυθμιζόμενο σε ύψος κάθισμα οδηγού, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά και πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, πίσω LED φωτιστικά σώματα, air-condition, περιοριστή ταχύτητας και τα συστήματα Front Assist με λειτουργία αναγνώρισης πεζών (Pedestrian Monitoring) και ποδηλάτων με αυτόνομη πέδηση (City Emergency Brake), η προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Assist), το Blind Spot Detection, η κλήση έκτακτης ανάγκης, η υποβοήθηση εκκίνησης σε δρόμους με κλίση (Hill Start Assist). Επίσης, διέθετε κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα και μεταβλητό χώρο αποσκευών.

Για να το αποκτήσει κάποιος θα χρειαστεί να δαπανήσει 17.400 ευρώ. Ποσό που μπορεί να χαρακτηριστεί ικανοποιητικό για αυτά που προσφέρει.

Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ

Σχετικά Videos

Powered by TUODY Software