Gourmet

Η μεσογειακή διατροφή μειώνει κατά 25% τον καρδιαγγειακό κίνδυνο

Η μεσογειακή διατροφή μειώνει κατά 25% τον καρδιαγγειακό κίνδυνο, περίπου όσο τα φάρμακα όπως οι στατίνες, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη, η οποία έρχεται να προστεθεί σε άλλες που επίσης δείχνουν τα οφέλη της συγκεκριμένης διατροφής.

Άνοια: Αυτός ο χυμός μειώνει τον κίνδυνο κατά 50%

Ο κίνδυνος για ανάπτυξη άνοιας αυξάνεται με τη γήρανση και η νόσος είναι εξαιρετικά συχνή στις μεγάλες ηλικίες: 2% του πληθυσμού ηλικίας 65-74 έχει άνοια, ποσοστό που ανεβαίνει στο 19% για τις ηλικίες 75-84 και στο 42% για τους μεγαλύτερους των 85 ετών.

Vegan brownies: Κι όμως υπάρχουν!

Μια καταπληκτική σοκολατένια συνταγή...

Συνταγή: Ψητός σολομός με κρούστα γιαουρτιού και αρωματικά

Μια συνταγή εύκολη και γρήγορη για τους λάτρεις του σολομού...!

Χωράει το τυρί στη δίαιτα;

Το τυρί αποτελεί ένα αγαπημένο τρόφιμο στην ελληνική γαστρονομία, δεν θα μπορούσαμε λοιπόν να παραβλέψουμε το γεγονός αυτό.

Συνταγή: Φυσικός χυμός για τη χώνεψη και... το βήχα

Πίνεται το πρωί και το απόγευμα.

Η δίαιτα της ντοματόσουπας- Διαρκεί μόνο 7 μέρες!

Η διάρκεια αυτής της δίαιτας είναι 7 ημέρες και υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι κανόνες που πρέπει να ακολουθήσετε προκειμένου η προσπάθεια απώλειας βάρους να στεφθεί με επιτυχία.

Τσικνοπέμπτη: Ξεψαχνίζοντας τα βραβευμένα στέκια κρεοφαγίας

Μερικά πράγματα δύσκολα αλλάζουν. Μπορεί δηλαδή όλο τον χρόνο οι περισσότεροι να χορεύουνε πυκνά συχνά σε καρνιβορικούς ρυθμούς, ανανεώνοντας συνεχώς τη ψήφο εμπιστοσύνης τους στα κρεατοφαγικά στέκια, αλλά η Τσικνοπέμπτη έχει μια δική της τελετουργία.

Εύκολη συνταγή για μπισκότα με ταχίνι και μέλι

Τρέχεις όλη μέρα δεξιά και αριστερά και δεν προλαβαίνεις να φας; Θέλεις κάτι να τσιμπήσεις, όμως σκέφτεσαι ότι θέλεις κάτι το οποίο να είναι και υγιεινό; Η λύση είναι πεντανόστιμα, άκρως θρεπτικά και απόλυτα σπιτικά μπισκότα με ταχίνι και μέλι.

Φακές: Πέντε πειστικοί λόγοι για να τις προσθέσουμε στη διατροφή μας

Οι Έλληνες τις προτιμάμε τον χειμώνα σε μορφή σούπας. Είναι έξαλλου σχετικά εύκολες στην προετοιμασία και στο μαγείρεμα συγκριτικά με τα φασόλια ή τα ρεβίθια και οικονομικές, αλλά χορταστικές.

Τρεις τροφές που πρέπει να αποφεύγετε το πρωί

Αδιαμφισβήτητα το πρωινό είναι το πιο βασικό γεύμα της ημέρας και οφείλει να είναι πλούσιο, προκειμένου να μας κρατήσει γερούς, υγιείς και δυνατούς σε όλη τη διάρκειά της. Υπάρχουν ωστόσο κάποιες τροφές οι οποίες είναι καλό να αποφεύγονται και οι λόγοι είναι εξαιρετικά απλοί. Ποιές αυτές οι τροφές και γιατί δεν πρέπει να τις προτιμάμε;

Μαγειρεύουμε πατάτες με πορτοκάλι στο φούρνο

Συνταγή απλή... αποτέλεσμα απολαυστικό!

Είστε σε δίαιτα; Βρήκατε το πιάτο σας!

Μπορείτε να συνδυάσετε αυτό το υπέροχο πιάτο με δροσερή σαλάτα της επιλογής σας!

Λαχταριστές κρέπες με σπανάκι και ζαμπόν

Κανείς δε μπορεί να πει όχι σε αυτή τη νοστιμιά...

Δίαιτα Atkins: Χάστε πέντε κιλά σε δύο εβδομάδες!

Η δίαιτα Άτκινς πήρε το όνομα της από τον εμπνευστή της και καθηγητή Καρδιολογίας, Άτκινς. Κατάφερε να γίνει γρήγορα «διάσημη» για τα ταχύτατα αποτελέσματα της, ενώ οφείλεται στην μείωση πρόσληψης υδατανθράκων.

Powered by TUODY Software