Σαντορινιός: Αόριστα τα μέτρα για τη Σαμοθράκη

Σαντορινιός: Αόριστα τα μέτρα για τη Σαμοθράκη

Ως «αόριστα» μέτρα, που δεν «λένε τίποτα επί της ουσίας» και δεν απαντούν στο πώς θα αποζημιωθούν όσοι επλήγησαν από τον δεκαήμερο ακτοπλοϊκό αποκλεισμό της Σαμοθράκης και στο πώς θα αποκατασταθεί η φήμη του νησιού, χαρακτηρίζει τις εξαγγελθείσες από την κυβέρνηση παρεμβάσεις, ο τομεάρχης Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ, Νεκτάριος Σαντορινιός, βουλευτής Δωδεκανήσου.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ, «Πρακτορείο 104,9 FΜ», ο κ. Σαντορινιός υποστηρίζει ακόμη πως το γεγονός ότι εστάλη στην Καμαριώτισσα πλοίο, που εκ των πραγμάτων δεν χωρούσε στο λιμάνι, συνιστά είτε προχειρότητα στη διαχείριση του ακτοπλοϊκού αποκλεισμού του νησιού από πλευράς της κυβέρνησης είτε εξαπάτηση των πολιτών.

Σε ό,τι αφορά τα όσα ακούστηκαν για υποχρεωτική ύπαρξη πλοίων αντικατάστασης στις άγονες γραμμές, διερωτάται πώς θα τελούν εν αναμονή δεκάδες καράβια, από τη στιγμή που δεν υπάρχουν αρκετά ούτε για να καλυφθούν οι γραμμές αυτές.

Αναφερόμενος, λοιπόν, στον δεκαήμερο ακτοπλοϊκό αποκλεισμό της Σαμοθράκης, ο κ. Σαντορινιός υποστηρίζει ότι το βασικό λάθος ήταν η διαχείριση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης από την κυβέρνηση. «Από τη στιγμή που τα πλοία [...] "ΣΑΟΣ" και το "ΣΑΟΝΗΣΟΣ" (έπαθαν βλάβη), θα έπρεπε να πάει ένα πλοίο το οποίο θα μπορεί να μπει στο λιμάνι της Καμαριώτισσας.

Το λιμάνι της Καμαριώτισσας έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές. Το πλοίο (που εστάλη) ήταν πάρα πολύ μεγάλο για να μπορέσει να χωρέσει σε ένα λιμάνι όπως είναι το λιμάνι της Καμαριώτισσας. Εάν δεν γνώριζαν ποιες είναι οι συνθήκες στο λιμάνι, και έστειλαν αυτό το πλοίο, τότε, μιλάμε για προχειρότητα στη διαχείριση. Εάν το γνώριζαν, τότε, μιλάμε για εξαπάτηση των πολιτών, των επισκεπτών, των επιχειρηματιών», υπογραμμίζει.

Ως προς τη σύμβαση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Σαμοθράκης, επισημαίνει ότι αυτή, καλή ή κακή, υπεγράφη το 2009, επί κυβέρνησης ΝΔ. «Δεν έχουμε κάνει εμείς αυτή τη σύμβαση, την έχει κάνει η κυβέρνηση της ΝΔ, οπότε αν ψάχνουν για ευθύνες, ας τις αναζητήσουν σε αυτούς που είχαν υπογράψει τη σύμβαση. Αλλά επί της ουσίας, επειδή άκουσα κάτι για πλοία αντικατάστασης.

Σε κάθε σύμβαση άγονης γραμμής θα μπουν πλοία αντικατάστασης υποχρεωτικά. Έχουμε περίπου 70 συμβάσεις άγονης γραμμής. Αν σε κάθε μία από αυτές έχουμε ένα πλοίο να περιμένει, χρειαζόμαστε άλλα 70 πλοία να περιμένουν σε περίπτωση που συμβεί κάτι. Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε αρκετά πλοία για να καλύψουμε τις ανάγκες των άγονων γραμμών. Πόσο μάλλον να έχουμε και επιπλέον 70 πλοία, τα οποία απλά θα περιμένουν. Νομίζω ότι αυτό αποδεικνύει ότι δεν γνωρίζουν τι τους γίνεται», τονίζει ο τομεάρχης Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ.

Powered by TUODY Software