Η κατάλληλη διατροφή για τον πόνο στις αρθρώσεις

Η κατάλληλη διατροφή για τον πόνο στις αρθρώσεις

Η οστεοαρθρίτιδα είναι η πιο κοινή μορφή αρθρίτιδας και το κύριο σύμπτωμά της είναι ο πόνος, που μπορεί να προκαλέσει ακαμψία ή ακόμη και αναπηρία.

Οι πάσχοντες περιγράφουν τον πόνο ως απότομο άλγος ή αίσθηση καψίματος στους συνδεόμενους μύες και τένοντες. Περιστασιακά, οι αρθρώσεις μπορεί επίσης να πληρωθούν με υγρό. Υγρός και κρύος καιρός αυξάνουν τον πόνο σε πολλούς ασθενείς.

Η οστεοαρθρίτιδα συνήθως επηρεάζει τα άνω και κάτω άκρα, τη σπονδυλική στήλη, και τις αρθρώσεις μεγάλου φορτίου, όπως η άρθρωση του ισχίου και γόνατος, αν και θεωρητικά, οποιαδήποτε άρθρωση στο σώμα μπορεί να επηρεαστεί.

Η αντιμετώπιση των πόνων στις αρθρώσεις βασίζεται στην απώλεια βάρους, την ήπια άσκηση και τη λήψη αναλγητικών.

Σημαντικός για την υγεία των αρθρώσεων είναι και ο ρόλος της διατροφής.

  • Μεσογειακή διατροφή

Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι η μεσογειακή διατροφή, η οποία περιλαμβάνει τροφές που καταπολεμούν τη φλεγμονή, όπως τα ψάρια, το ελαιόλαδο, τα δημητριακά ολικής άλεσης, τα φρούτα και τα λαχανικά, βοηθούν στην αντιμετώπιση των πόνων στις αρθρώσεις.

  • Χυμός κεράσι

Έρευνα με τη συμμετοχή γυναικών που έπιναν δύο φορές την ημέρα χυμό κεράσι, έδειξε ότι μειώθηκαν οι μυϊκοί πόνοι, καθώς και η φλεγμονή στο σώμα. Αυτό οφείλεται στα υψηλά επίπεδα των ανθοκυανινών που περιέχουν τα κεράσια.

  • Μπαχαρικά

Προσθέστε στα φαγητά σας κουρκούμη και τζίντζερ, δύο μπαχαρικά που συμβάλλουν στην υποχώρηση της φλεγμονής.

  • Μειώστε τα σιτηρά

Κάποιοι άνθρωποι έχουν ευαισθησία στα προϊόντα σίτου, κάτι που είναι διαφορετικό από τη δυσανεξία στη γλουτένη. Όταν σταμάτησαν την κατανάλωσή τους, διαπίστωσαν ότι βελτιώθηκε η κατάσταση των αρθρώσεών τους.

Πηγή: iatrikanea.gr
 

Σχετικά Videos

Powered by TUODY Software