Υγιεινή διατροφή: Ένας νέος, νόστιμος κόσμος

Υγιεινή διατροφή: Ένας νέος, νόστιμος κόσμος

Της Ελιάννας Κωφού

Τι σας έρχεται πρώτο στο μυαλό όταν ακούτε για «υγιεινή διατροφή»;

Βαρετές σαλάτες και κοτόπουλο κάθε ημέρα; Η στέρηση των αγαπημένων σας φαγητών; Η διαρκής πείνα;

Στην πραγματικότητα η υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου διατροφής δεν έχει καμία σχέση με όλα αυτά.

Μάλιστα, μπορεί να σας ανοίξει έναν τελείως καινούργιο κόσμο γεμάτο νόστιμες διατροφικές επιλογές που δεν είχατε σκεφτεί.

Ομολογουμένως θα σας φανεί δύσκολο αρχικά να εγκαταλείψετε τα σουβλάκια, τις πίτσες και τα παγωτά, αλλά υπάρχουν κάποια tips που θα σας βοηθήσουν σημαντικά στην προσπάθειά σας.

Πετάξτε το ανθυγιεινό φαγητό.

Αδειάστε το ψυγείο σας και τα ντουλάπια σας από οτιδήποτε ανθυγιεινό και παχυντικό, ώστε να μην μπαίνετε στον πειρασμό να το φάτε. Δεν υπάρχει λόγος να δυσκολεύετε την προσπάθειά σας με το να βλέπετε συνέχεια μπροστά σας τα γαριδάκια και να ξέρετε ότι δεν μπορείτε να τα φάτε. Αφήστε που σε κάποια στιγμή έντονης λιγούρας μπορεί να λυγίσετε και να ενδώσετε.

Γεμίστε την κουζίνα σας με υγιεινές προμήθειες.

Επόμενη στάση το μανάβικο. Ή η λαϊκή της γειτονιάς σας. Προμηθευτείτε φρέσκα φρούτα και λαχανικά εποχής, ώστε να τροφοδοτείτε τον οργανισμό σας με όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται.

Επιπλέον, τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες σας κρατούν χορτάτη για περισσότερη ώρα. Έχοντας στο σπίτι σας μόνο υγιεινά τρόφιμα, όταν σας πιάσει μια ξαφνική λιγούρα για κάτι γλυκό, θα επιλέξετε μερικά βερίκοκα αντί για το οικογενειακό παγωτό.

Κάντε τη σωστή παραγγελία.

Το ότι είστε σε δίαιτα ή ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή, δε σημαίνει ότι δεν έχετε δικαίωμα στην έξοδο και την καλοπέραση. Ωστόσο, είναι σημαντικό να μην χαλάτε τη διατροφή σας, επηρεασμένη από τους φίλους ή τον σύντροφό σας. Προτιμήστε, λοιπόν, να παραγγείλετε ψητό ψάρι ή κοτόπουλο και να ξεκινήσετε το γεύμα σας με μια μεγάλη σαλάτα.

Αντικαταστήστε τα παχυντικά τρόφιμα.

Μπορείτε να ικανοποιήσετε τις λιγούρες σας χωρίς να φάτε κάτι ανθυγιεινό. Για παράδειγμα, αντί για παγωτό μπορείτε να φάτε γιαούρτι με φρούτα και λίγο μέλι, αντί για τυλιχτό σουβλάκι με γύρο να παραγγείλετε δύο καλαμάκια κοτόπουλο και μία πίτα ολικής άλεσης, ή αντί να παραγγείλετε πίτσα να φτιάξετε μία με αλεύρι ολικής άλεσης και τυρί χαμηλό σε λιπαρά. 

Διαβάστε τη συνέχεια στο Vita.gr

Powered by TUODY Software