Ο καφές στα πλαίσια μίας δίαιτας

Ο καφές στα πλαίσια μίας δίαιτας

Μπαίνουμε σε μια εποχή του χρόνου όπου το θέμα απώλεια βάρους/δίαιτα αρχίζει να μας απασχολεί.

Τα ρούχα γίνονται πιο ανάλαφρα και αποκαλυπτικά και σιγά σιγά θα αρχίσουν να κάνουν την εμφάνισή τους και τα μαγιό. Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα τα κιλά που επιμελώς αυξάνονταν και καλύπτονταν κάτω από τα φαρδιά και ριχτά ρούχα του χειμώνα να κάνουν αισθητή την παρουσία τους και να πρέπει να φύγουν.

Η διατροφή παίζει τον πρώτο ρόλο σε αυτήν την προσπάθεια. Προς την κατεύθυνση αυτή είναι πολύ σημαντικό να ελέγξουμε τις θερμίδες που προσλαμβάνουμε ημερησίως τόσο από τα τρόφιμα όσο και από τα ροφήματα που καταναλώνουμε και ίσως το κυρίαρχο από αυτά είναι ο καφές.

Ο καφές αποτελεί ένα βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας. Είτε ζεστός είτε κρύος καταναλώνεται σε διάφορες μορφές και με ποικίλους τρόπους. Ωστόσο, είναι σημαντικό ξεκινώντας ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους να λάβουμε υπόψιν κάποιες σοβαρές παραμέτρους σε σχέση με το είδος καφέ που θα επιλέξουμε, ούτως ώστε να απολαύσουμε το αγαπημένο μας ρόφημα, με τη μικρότερη δυνατή θερμιδική επιβάρυνση.

Πρώτα από όλα προσέχουμε τη ζάχαρη. Ο καφές σκέτος δεν αποδίδει θερμίδες, αλλά κάθε κουταλάκι του γλυκού θα προσδώσει περίπου 20 θερμίδες στον καφέ μας. Για το λόγο αυτό τον προτιμάμε όσο πιο σκέτο γίνεται ή αν τον θέλουμε πιο γλυκό επιλέγουμε αντί για ζάχαρη ένα φυσικό γλυκαντικό που δεν αποδίδει θερμίδες, όπως η στέβια.

Κατά δεύτερο λόγο προσέχουμε την ποσότητα του γάλακτος που θα προσθέσουμε. Την άνοιξη και το καλοκαίρι οι περισσότεροι επιλέγουν κρύο καφέ. Συνήθως είτε frappe είτε freddo cappuccino είτε κάποιο ρόφημα καφέ τύπου chino. Ένας freddo cappuccino έχει σίγουρα αρκετό γάλα λόγω της κρέμας/ αφρόγαλα που περιέχει. Αντίθετα ένας frappe (στιγμιαίος) δεν περιέχει απαραίτητα γάλα ή μπορούμε να ελέγξουμε καλύτερα το πόσο γάλα θα προσθέσουμε.

Αν τώρα μιλήσουμε για ροφήματα καφέ τύπου chino αυτά έχουν πολύ γάλα, διάφορες κρέμες και φυσικά πολλά λιπαρά και θερμίδες. Αν τα ανάγουμε όλα αυτά σε θερμίδες ένας freddo cappuccino μπορεί να φτάνει και τις 150, ένας frappe δεν ξεπερνάει τις 100 ενώ ένα ρόφημα καφέ όπως αυτά που αναφέρθηκαν μπορεί να φτάνει και τις 300 – 350 θερμίδες.

Αν λοιπόν βρίσκεστε σε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους κάντε τη σωστή επιλογή καφέ. Μπορείτε να εντάξετε στον ημερήσιο προγραμματισμό σας τον κρύο στιγμιαίο καφέ/ frappe. Αν επιλέξετε άλλα είδη καφέ προσέξτε πολύ την ποσότητα γάλακτος και ζάχαρης που θα προσθέσετε.

Πηγή: neadiatrofis.gr

Powered by TUODY Software